Wat ik kan betekenen voor jou!

Of je nu zzp’er bent, een start-up runt of manager bent in een grote organisatie, ik ben er om iedereen te helpen die structureel te druk is met taken die ze niet leuk vinden of geen tijd voor hebben. Ik bied de oplossing als jouw Virtual Assistant (VA)!

Als VA neem ik graag jouw tijdrovende klussen over. Ik ben flexibel, omdat ik op afstand (online) alles voor je kan regelen, vaak vanuit mijn eigen kantoor of een flexibele werkplek.

Je kunt mij al inschakelen vanaf een klein aantal uren per maand. Dit geeft jou weer de tijd om te focussen op de dingen die je echt leuk vindt of om je te richten op je core-business.

  • Office Support

    Administratieve en operationele werkzaamheden. Dit omvat onder andere:

    • Facturen en offertes maken
    • Afspraken maken en bevestigen
    • E-mails beantwoorden
    • Gegevens controleren
    • Notuleren/uitwerken n.a.v. overleggen
  • HR-Support

    Werkzaamheden op gebied van Human Resources. Dit omvat onder andere:

    • Verwerken van in- en uitdiensttredingen
    • Opstellen schriftelijke communicatie (vacatureteksten, personeelshandboek, arbeidsovereenkomsten, ed.)
    • Dossierbeheer
    • En nog veel meer!
  • Klantenservice

    Werkzaamheden op gebied van klantenservice. Dit omvat onder andere:

    • Vragen beantwoorden (helpdesk)
    • Reageren op online reviews
    • Chat ondersteuning
    • Klachtafhandeling
    • Follow-up om te verzekeren dat klachten naar tevredenheid zijn opgelost
  • Puntjes op de 'i'

    Werkzaamheden die altijd maar blijven liggen, omdat andere dingen meer prioriteit hebben. Dit omvat onder andere:

    • Templates maken
    • Presentaties maken
    • Document ontwikkeling/verbetering
    • Website aanpassen of beheren (Shopify)

Wil je pakketten combineren? Of juist een mix van bepaalde werkzaamheden? Geen probleem! Voor elke opdrachtgever bied ik maatwerk aan. Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Neem vandaag nog contact met me op.

Veelgestelde vragen

Virtual Assistant vs. Personal Assistant: Wat is het verschil?

Het verschil tussen een virtual assistant (VA) en een personal assistant (PA) is simpel: een VA ondersteunt jou als ondernemer op afstand. Of je nu vanuit huis werkt of een kantoor hebt zonder ruimte voor een vaste medewerker, een VA biedt de perfecte oplossing.

Vanuit mijn eigen locatie kan ik jou overal en altijd ondersteunen. Bovendien ben ik flexibel inzetbaar: van enkele uren per maand tot een hele dag per week. Zo krijg je de hulp die je nodig hebt zonder de verplichting van een vaste kracht.

Is dat niet heel prijzig, zo'n Virtual Assistant?

Het is maar hoe je het bekijkt. Als jouw uurtarief 150 euro is en dat van je virtual assistant bijvoorbeeld 75 euro, dan is het dus voordeliger om je VA het werk voor je te laten doen. Zo kun jij ondertussen in dat uur (meer) geld verdienen.

Stel je hebt een opdracht voor 1.500 euro. Hier ben je ongeveer 10 uur mee bezig. Maar in de klus zit ook veel communicatiewerk. Zoals afspraken maken, telefoontjes plegen, zaken regelen en veel typewerk. Je virtual assistant kan je helpen, waardoor jij nog maar 3 uur bezig bent en zij 7 uur voor 75 euro per uur. In totaal is dat 975 euro.
De klus levert je nu 525 euro op en jouw eigen uurtarief is gestegen van 150 naar ruim 325 euro per uur!